Eyan Media

Jan 1, 2012

TAHUN BARU ?

assalamualaikum

yeah selamat tahun baru 2012.. selamat semakin matang semua.. haha makin lama makin tua kita nie hahaha.. naa jarang2 suda mngupdate blog.. ntah skg nie musim2 malas mluah + bcerita + mnaip pnjng lebar hahahaha apapa laa~ maw ceta pasal kejadian tadi nie..

tengah siuk bbaring ditilam empuk yummy2 ku.. TIBA-TIBA !!
handphone : truttt truttt.. trutt truttt...
[ Mama Calling ]
saya : elow mama..
mama : elow anak bagaimana..
saya : kenapakah ?
mama : ambil dlu ma, abesh keja suda nie, cpt banyak bigbike dkt sini nie
saya : wow ! baiklahhh !
motor : VRooommmmmMM!
woowww ! mmng banyak bigbike, tapi yg x besh owner motor ada ddk atas motor pui !
mama : aik, kau bawa camera ?? hahahahahaha ! (ketawa besar idung kembang2)
saya : hmmm =_="...
motor : VRooooommmMM! balik umah

hahahaha nie saja saya maw ceta.. apa pn slmt mymbut tahun baru semua.. smoga d tahun 2012 nie ada pningkatan laa kn dlm diri kta semua.. isnyaallah amin..
(awal muharram nda plak kamu brabesh sambut, skale tahun kapir brabis plak kamu mnyambutnya pui ! )
baa !

waalaikumsalam

No comments: